- följ ditt hjärta

den här veckan har gått jätte fort och vart grym! i torsdags åkte flera klasser till bessemergymnasiet osv. va med steffie och lisa. lisa tappade bort sin telefon :( så gick vi till donken också! tror det var i torsdags som jag sov hos pontus? sen på fredagen skulle vi städa ute på skolgården, usch utan handskar osv för det tog slut. gjorde matteprov också, fick mer än godkänt. sen väntade jag och mickis till klockan fyra, då gick vi och kollade på orken, träffa massa trevligt folk. sen gick vi och åt, va ute sen gick vi till någon fest och träffa bobby eller nå. sen kom tobbe och skjutsa oss lite. sov hos pontus sen och åkte hem runt ett idag. idag har jag solat, åkt moppe, vart i stallet, tog moppen och träffa massa roligt folk sen åkte jag till mickis en sväng. kan lova att jag är helt slut så nu ska jag snart sova. ett ganska långt inlägg nu men bloggar nog inte imon, men ska nog va med pontus eller nå! gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0