kom nära, håll om mig och säg att du stannar.

du är så viktig för mig, även fast jag är dålig att visa det. 

jag skulle aldrig i hela mitt liv, kunna föreställa mig en dag utan dig, inte en sekund. det finns inte många människor i mitt liv, som förstår mig, eller nått sånt, men det gör du. att det fanns sånna människor som du, det har jag alltid tvivlat på, gör det än idag. men jag har dig, och det är jag så glad över. jag kan inte beskriva i ord, vilken fantastisk människa du är, det går verkligen inte.. många gånger är jag bara otacksam och självisk, jag vet.. men du står ut med mig. utan dig, överlever inte jag. jag är så otroligt rädd om dig. jag älskar dig, mer än du anar, pontus.
då jorden blir till sand, ska jag tveka, men aldrig släppa din hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0