otur

såklart att jag alltid har värsta oturen. har fått en STOR blåsa, riktigt stor, under foten och massa utslag där. åkte till doktorn osv. hoppar runt på kryckor nu.. haha. fast kan gå lite på hälen.

i tisdags träffade jag steffie, vi satt och pratade sen åkte vi lite moppe :D

och igår åkte jag till falun med pontus, hans mamma å janne för de va ju crusing. haha har träningsvärk idag i armarna eftersom ja fick gå på kryckor..:(

nu skulle jag precis skjutsa hem pontus på moppen, så började det regna så jag fick vända så han fick ringa efter skjuts. haha.... regnar de inte ikväll ska ja klippa gräset och bara ta de lugnt för på lördag åker vi ju utomlands!! fy i helvete va skönt att komma bort en stund! och med världens bästa pontus också <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0