pontus<3

tjo! pontus sov här inatt. vi skulle varit med sunde, gugge å alla. men jag orkade inte åka fram:( men pontus va med dom ett tag sen kom han hit! allt är som vanligt alltså;) har möblerat om i rummet, ska snart duscha, sen äta. sen åka och köpa godis och åka till pontus och kolla på film eftersom att det är skit väder ute. juste, sist jag sov hos pontus, för någon dag sen, så fick vi för oss kl 10 på kvällen att vi skulle ta mopparna till torsåker bara för att träffa jonis, haha! så träffa vi sunde då också. najs!

jag kom på en sak. när jag och pontus är utomlands så har vi varit tillsammans i 5 månader! hahah.. snart ett halvår ju!

jaja, ska ta tag i det jag skulle göra nu, så vi hörs!

lätt läskigaste filmen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0