roligaste bloggen!

nu är det såhär som jag skrev tidigare i ett inlägg, fast jag tog bort det, att jag har ingen "bra" dator nå mer. min bästa dator har hårddisken troligen pajjat på :(  vi ska lämna in den. just nu har jag en av pappas gamla datorer från hans jobb, jag får inte in bilder på den, hur jävla jobbigt är inte det då? kul att skriva vad jag gör varje dag men inga bilder liksom.. åkte alla fall hem vid lunch idag från skolan. mådde inge bra. har legat och sovit sen halv två och vaknade nyss typ, sköönt! frågan är om jag kommer kunna sova ikväll då? äsch, sket man väl i. ska äta och byta om lite snabbt, för jag ska snart upp till ridbanan och kolla CR. sen vet jag inte om amanda ville sova här eller hur det blir? vi ska alla fall till industriskolan hela dagen imorgon.... vill inte men ser det positivt, jag slipper skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0