torsdag!

idag är det torsdag och imorgon fredag! härligt.
den här veckan har jag varit på prao. jag och amanda är på ridskolan. har träningsverk överallt, helt seriöst. idag är det torsdag och jag är hemma pga att jag har lite feber, och förkyld men det är för att jag är allergisk, allt slår ju ut så fort nu. hatar pollen, gräs osv... tar mina tabletter varje dag så går det nog över så jag kan åka och rida imorgon! hade egentligen träning igår, men jag kunde inte rida. har överansträngt handleden som jag gjort illa förut, ramlade av kasmir på terrängen och tog emot, sen ramlade jag på skolgården i vintras, hahahaha! så det kommer väl tillbaka.. imorgon (fredag) ska jag vara med pontus tror jag. vi va tillsammans 2 måndader i tisdags fast det känns som evigheter. älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0